Dziennik projektu realizowanego w ramach akcji Edukacja Szkolna na zasadach programu Erasmus+ w Szkole Podstawowej nr9 z Oddziałami Przedszkolnymi w Inowrocławiu.„Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Agencji Narodowej Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności. Unia Europejska ani podmiot udzielający dotacji nie ponoszą za nie odpowiedzialności”.

27 czerwca 2024

Nowe wyzwania, nowe możliwości - Nicea- dzień 3

Podczas zajęć dowiedzieliśmy się jak tworzyć mapę koncepcji nauczania poprzez budowanie mostów pomiędzy przedmiotami. Omówiliśmy strategię dostosowania programu nauczania by był zgodny z myśleniem STEAM. Prowadząca przedstawiła historię STEAM w szkołach interdyscyplinarnych w USA i Kanadzie. Poznaliśmy oraz wykonywaliśmy ćwiczenia w programach służacych do "opowiadania historii", tworzenia i projektowania min.: Book Creator, Story Jumper. Po zajęciach wybraliśmy się pociągiem na wycieczkę do Monako. W Monte Carlo zwiedziliśmy słynne Casino Monte Carlo. Z uwagi na zainteresowania motoryzacyjne przeszliśmy szlakiem słynnego toru ulicznego służącego do wyścigów Formuły 1. Zwiedzanie zakończyliśmy w porcie podziwiając zacumowane jachty.
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Agencji Narodowej Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności. Unia Europejska ani podmiot udzielający dotacji nie ponoszą za nie odpowiedzialności”. #FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz