Dziennik projektu realizowanego w ramach akcji Edukacja Szkolna na zasadach programu Erasmus+ w Szkole Podstawowej nr9 z Oddziałami Przedszkolnymi w Inowrocławiu.„Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Agencji Narodowej Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności. Unia Europejska ani podmiot udzielający dotacji nie ponoszą za nie odpowiedzialności”.

5 października 2024

Projekt eTwinning " Street@art"

 Słowacja, Francja, Hiszpania, Grecja, Polska  to kraje, które wezmą udział w projekcie " Street@art" na platformie Twinning .

 Otwórz oczy: Street Art jest wszędzie! Podczas 4 artystycznych wyzwań uczniowie nauczą się obserwować swoje otoczenie, będą współpracować, aby tworzyć artystyczne dzieła sztuki i sprawić, aby zwykłe stało się niezwykłe!
 
Cele projektu:
 - Odkryj sztukę uliczną  
- Naucz się obserwować obszary mieszkalne  
- rozwijanie wyobraźni i kreatywności  
- Odkrywanie propozycji artystycznych z różnych kultur i stylów poprzez percepcję i doświadczenie, 
  - rozwijanie ciekawości  
- Identyfikacja i poszukiwanie obrazów otoczenia, kojarząc je z wartością komunikacyjną
  - Odkryj obszary i kulturę partnerów 
 - Poprawa umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim 

  Harmonogram:
Wrzesień/październik
– przedstaw swoją klasę, swój obszar 
– działania przełamujące lody: graffiti, tworzenie logo  
 Listopad/grudzień -
Potwory są wokół nas! Zrób zdjęcie ściany, ziemi... z ciekawym elementem: pęknięciem, dziurą... Prześlij do klasy partnerskiej, która musi wyobrazić sobie i narysować potwora, uwzględniając ten element specjalny  
 Styczeń/luty
 - Otwórz oczy, otwórz umysł
. Praca nad elementami wyposażenia miejskiego: zrób zdjęcie elementu wyposażenia miejskiego (ławki, skrzynki pocztowej, latarni ulicznej...) i prześlij je klasie partnerskiej, która ma wyobrazić sobie inne jego zastosowanie w przyszłości.  
 Marzec/kwiecień
 - Kolor wkracza do przestrzeni
 Space Invaders: partnerzy wymieniają się szablonami (lub instrukcjami), a klasa partnerska musi narysować i/lub pokolorować 
Pokoloruj swoje podwórko: uczniowie będą musieli rysować na ziemi podwórka kredą uliczną...  
  Czerwiec : ocena  
 Podczas trwania projektu uczniowie będą dzielić się zdjęciami sztuki ulicznej wokół siebie, gdy zobaczą interesujące graffiti lub jakąkolwiek sztukę na ulicy. Będą musieli zlokalizować swoje zdjęcie na interaktywnej mapie.
 Ponadto uczniowie będą pracować nad wspólnym ebookiem o technikach sztuki ulicznej i znanych artystach.  
 Oczekiwane wyniki: Chcielibyśmy, aby po zakończeniu projektu uczniowie: Dowiedzieli się więcej na temat sztuki ulicznej. Poznali środowisko innych krajów. Rozwinęli wyobraźnię. Rozwinęli umiejętności artystyczne i komunikacyjne.


Mapa szkół partnerskich

"Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Agencji Narodowej Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności. Unia Europejska ani podmiot udzielający dotacji nie ponoszą za nie odpowiedzialności”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz